Spørgsmål & Svar

Vi har svaret på de mest stillede spørgsmål herunder (FAQ)

Har du spørgsmål? Vi har svarene!

Skal mit indbo være nedpakket på forhånd, inden flytteholdet møder op?

Vi vil med glæde nedpakke dine ejendele! Vi imødeser, at kunden forespørger dette på forhånd, sådan at vi kan garantere høj effektivitet. Ønsker du at minimere omkostningerne, kan du selvfølgelig også vælge selv at pakke dine ejendele ned på forhånd.

Hvad koster det, at få jer til at nedpakke mit indbo?

Det afhænger af, hvor meget inventar der skal nedpakkes. Du vil inden flytteopgaven igangsættes få muligheden for at modtage et fast tilbud på nedpakning, såfremt dette ønskes.

Ellers er du altid velkommen til at kontakte os pr. telefon eller mail, såfremt du ønsker et uforpligtende tilbud på nedpakning inkluderet i det oprindelige tilbud på din flytning.

Kan jeg købe eller leje flyttekasser hos jer?

Ja. Vi tilbyder lån, levering samt afhentning af flyttekasser uanset antal.

Hvad koster det, at få leveret og afhentet flyttekasser?

Der betales kun for levering og afhentning. I byerne og omegnen til København, Odense, Horsens, Aarhus og Aalborg koster det 999,- kr. inkl. moms.

Skal der ekstra kørsel til, er prisen 1249,- kr. inkl. moms. Dette er også prisen, hvis der skal leveres mere end 70 kasser, uanset adresse.

Skal der leveres mere end 110 kasser, er prisen 1499,- kr. inkl. moms.

Der er et depositum på 30,- kr. pr. kasse. Både depositum og prisen for levering- og afhentning betales når kasserne leveres. Depositummet refunderes i forbindelse med afhentningen af kasserne.

Hvornår kan I levere/afhente flyttekasser?

Vi leverer sædvanligvis flyttekasser på onsdage og søndage mellem kl. 16-20. Dog kan dette ændres, såfremt der træffes en særaftale med kunden herom.

Jeg har svært ved at vurdere mængden af mit indbo – tilbyder I at sende en flyttekonsulent?

Ja. Vores flyttekonsulenter har adskillige års erfaring i at besigtige/vurdere dit inventar, med henblik på at afgive et skræddersyet tilbud på din flytning.

Besigtigelser er som udgangspunkt forbeholdt erhvervskunder samt særligt omfangsrige flytninger, hvor det vurderes at en besigtigelse er hensigtsmæssig.

Vi imødeser, at kunden på forhånd sender en inventarliste over møbler og andre løse genstande samt antal flyttekasser. Alt hvad der nedpakkes i flyttekasser, behøver du ikke at notere.

 

Inventarliste – forventes det, at jeg angiver, hvilket/hvor meget inventar der skal flyttes?

Ja. Vi imødeser, at kunden på forhånd sender en inventarliste over møbler og andre løse genstande samt antal flyttekasser. Alt hvad der nedpakkes i flyttekasser, behøver du ikke at notere.

På denne måde kan vi hurtigt og effektivt vurdere, hvor stor en flyttebil samt hvor mange mænd opgaven kræver. Endvidere kan vi, såfremt dette opfyldes, garantere kunden, at der ikke bliver pålagt ekstra gebyrer eller anden form for merbetaling.

Kan I opbevare vores inventar, hvis vi først får adgang til den nye adresse senere?

Ja. Vi tilbyder også opbevaring, såfremt vi oplyses om dette på forhånd.
Her vil dit inventar blive opmagasineret i vores tilknyttede lagerhal, hvor vi kan garantere, at der er et passende klima. Endvidere er der et sikkerhedssystem, som sikrer, at intet af dit inventar mangler eller er beskadiget ved udlevering.

Hvad er min rolle – forventes det, at jeg hjælper til med flytningen?

Det forventes ikke, at kunden deltager i flytningen. Dog imødeser vi, at kunden selv hjælper til ift. koordinering af, hvor tingene skal placeres på tilflytningsadressen.

Alternativt kan der markeres på inventaret, hvor det ønskes placeret på tilflytningsadressen.

Er det nødvendigt, at jeg er til stede når flytningen udføres?

Som udgangspunkt er det ikke nødvendigt, at du er til stede når flytningen udføres. I samarbejde med dig kan det arrangeres, at du eksempelvis lægger en nøgle eller angiver en kode, således at flytteholdet selv kan udføre flytningen.

I henhold til dette kan vi altid kontaktes således, at vi i fællesskab kan finde en hensigtsmæssig løsning.

Er du klar til at flytte?

Modtag et gratis tilbud inden for 24 timer

Fremhævede kundeudtalelser

Vores arbejdsplads benyttede sig af Flyttekompagniet for 2. gang, og kunne igen konkludere at de arbejder ultraprofessionelt både før, under og efter selve flytningen. De er altid til at komme i kontakt med, og svarer hurtigt og præcist på eventuelle spørgsmål. Derudover oplevede vi begge gange, at de mødte op til tiden og klarede opgaven meget hurtigt. Vi vil derfor anbefale andre at benytte Flyttekompagniet, hvis de ligeså ønsker et punktligt, professionelt og dygtigt flyttefirma.

 

Albert Svendsen

Flyttemændene beklagede sig ikke én eneste gang, da de skulle bære vores tunge ting ned fra et loftrum på 6. sal. Tværtimod havde de stadig overskud til et godt grin, og kunne tilmed også finde overskud til at give min søn en god dag med forskellige små sjove jokes og bemærkninger. Det er i høj grad, hvad vi forbinder med god service udover det sædvanlige!

Trine Meyer

Flyttekompagniet levede op til alle mine forventninger. Deres serviceafdeling var utrolig professionelle, venlige og service-mindede. Jeg måtte flere gange under forløbet ændre flyttedatoen, hvilket absolut ikke var noget problem. De beviste her gentagne gange, at de er lynhurtige, hvad angår effektiv planlægning, koordinering og udførsel. Tilmed fik jeg også inkluderet hovedrengøring på fraflytningsadressen. Skønt med et firma, der kan levere alt hvad man har brug for på én gang.

Jette Knudsen

Scroll til toppen